pondělí 19. srpna 2013

Totally blondy chocolate is back!

Ahojda, kočenky moje úžasné! (A skoro čtrnáct dnů mnou zanedbávané! Pavouky na mě!)

ŽIJU a jsem ZPÁTKY! (Větší půlka mých čtenářek zrovna samou radostí prorazila strop, menší půlka si dala radostný taneček a já si pořád strašně věřím...) Jak Vám asi došlo, tak wifi jsem nakonec neměla. Teda na pláži jsem nějakou chytila, ale můj blbounmobil je úplný blboun a navíc jsem byla strašně líná cokoliv dělat, psát, přemýšlet, fungovat, takže se hrooozně stydím, za to, jak jsem Vás zanedbávala a červenám se až na dupce. (Fakt doslova. Pořád je spálená a vypadá jak vařený humr... Dobře mi tak! Ale aspoň už nebrečím, když sedím.)

Jakpak se máte? Co nového? Nějaké drby? Co? Co? CO? Chci vědět všechno! Šmááárja, než Vás všechny oběhnu, přečtu a zkouknu všechno, co jste napsaly, vyzkouším uvařit a upéct, vše, co jste vymyslely, nakoupit to, co jste objevily... Tak se uvidíme o Vánocích! Takže bye bye!

Ne, dělám si srandu (haha, pořád jsem hrozně vtipná). Až vydechnu, vybalím, vyperu, uklidím, zaliju svoje milované rajčátka No. 1, pak No. 2 a nakonec No. 3, upeču si mrkvový koláček, vyperu záclony, umyju okna a všechno pokutím, tak čekejte moje parte. Nee, zase vtipkuju. (Bože, dneska jsem k nezastavení.) Pak se těšte na nějaké to moje sesumírovaní uplynulých čtrnácti dnů (a možná i sem tam nějakou tu fotečku). Jo a jak jsem to dneska přehnala s mákem a asi se dost sjela. (Nj, v Chorvatsku je nedostatek máku, takže absťák jak cyp!)

A jak jsem slíbila, zahlcuji Vás fotkou svých vyvalených kýt na pláži (ale zbytek už je doma).


Zatím se mějte krásně!

Blondy

2 komentáře:

  1. :D:D:DD Sjet se mákem :D:D:D Jsi šílená!! :D:D:D:D Vítej zpátky!! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tvé články zbožňuju :D Šup sem s dalším! co jsi dělala, jak si se měla, všechno mě zajímá :D :))

    OdpovědětVymazat