pátek 23. srpna 2013

Další božská snídaně!

Ahojda, zlatečka!

Tak jakpak se máte? Už se některé těšíte do školy? (Já vím, úplně debilní otázka, fuj blondýno!) Nebojte, to zas uteče jak voda a za chvilku tady máme Vánoce! (Jupí! Je potřeba optimismus!)

Když jsem byla mladší (o dost mladší), tak jsem se do školy vždycky těšila. Penál a aktovku už jsem měla nachystanou v půlce prázdnin a netrpělivě odpočítavala dny do začátku září (no jo, jsem divná). Nebo to bylo tím, že mám na začátku září narozeniny a těšila se na dárky (a haafo čokolády a bonboniér)? Jooo, to už by dávalo smysl. No a hlavně mi taky chyběli kamarádi a taky tak nějak ty "povinnosti". (Zase jsem divná. Ježiš, co Vy si o mně musíte myslet...?)

No, ale k tomu nejdůležitějšímu. Už dlooooho (no, tak moc dlouho zase nee) mi ležela ve skříni tato krabička. A pořád na mě pomrkávala a já furt nenene a nakonec teda ve středu ráno jsem se nechala přemluvit. (ANOOO!)


Jop a už aji já jsem konečně vyzkoušela všemi vychvalované římské lívanečky z cizrnové mouky. 

Směs je na 4 porce, takže jsem si odvážila čtvrtku tj. cca 62 g a přilila 100 ml mléka ("čtvrt" vajíčka ani nebylo potřeba). Podle instrukcí na obale se má těstíčko nechat 15-20 minut odležet, tak jsem šla zatím venčit (sebe aji svoji zlatou). No, já Vám povím, přijít asi o 10 minut později, tak mám z toho těsta beton! Zhoustlo mi to solidně, tak jsem naředila asi 250 ml vody a pro lepší chuť přisypala jeden a půl lžíce strouhaného kokosu. Opékala jsem pak ještě na kokosovém oleji a to Vám byla vůůůůně! (Oooo, Karibik, pláže, koktejly...)

A víte, že mě na nějaké malé lívance moc neužije, takže jsem nejdřív udělala jeden vééélký, potřela jej borůvkovým jogurtem a posypala borůvkami...


...a pak druhý, menší (o malililinko)...


...s další várkou borůvkového jogurtu a borůvek. A nakonec samozřejmě arašídové máslíčko (kterého jsem se včera tak moc přejedla, že mu asi dám na pár dní pauzu...?!).


A můžu Vám říct jediné L-A-H-O-D-A! Bez ohledu na věk a pohlaví, Všem doporučuju! Ani nepoznáte, že jde o cizrnovou mouku, prostě dokonala a zdravější alternativa palačinek. Jo a jsou bio a bezlepkové, pecka ne? Už jste zkoušely?

A na závěr dovolte, abych Vám představila svoje úplně první vypěstované cherry rajčátko! No, není užásné? JE DOKONALÉ! (A ode dneška si jsem Zahradnice se vším všudy a velkým Z!)


Mějte se nádherně a pěstujte rajčátka!

Blondy

6 komentářů:

  1. Tvoje příspěvky čtu moc ráda, jsou takové správně "šílené", vždycky se při nich usmívám :)Jinak mě tyhle lívanečky moc neoslovily, byly dost gumové, ale jak vidím, možná to bylo tím hustým těstem, stále jsem ředila a moc mu to nepomáhalo :D Třeba jim dám druhou šanci, načatá krabice tam ještě někde bude. Měj se hezky a stále piš tak, jak píšeš :) Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem moc ráda a děkuju! Budu se snažit! :)
      Souhlasím, že trošku gumové byly, ale s tím kokosem, jogurtem a borůvkami mi moc chutnaly :) Tak třeba Ti podruhé zachutnají :D a když ne, tak si udělej mikrovlnkovou buchetku :D

      Vymazat
    2. Není zač ;) Lívance teda dostanou druhou šanci podle Tvojí úpravy, ingredinece v lednici mám, jen teda zaměním borůvky za ostružiny :) A mikrovlnkovou buchetku mám uloženou už dloouho,tu malinovou, jen se nějak nemůžu odhodlat k uskutečnění, nemůžu si pomoct, ale ta mikrovlnka ve mě vzbuzuje dost nedůvěru - místo krásného koláčku si vždycky představím, jak utírám těsto odevšad :D Ale já se jednou odhodlám! :)

      Vymazat
    3. Tak doufá, že nakonec chutnaly! :) Já si dneska dělala znova, ale z menšího množství a jeden vééélký lívanec a zase byl moc dobrý! :)
      Neboj! Nemusíš se bát! :) Pokud to vajíčko do buchetky nezapomeneš rozklepnout, tak by to explodovat nemělo! :D Je to fakt taková moc dobrá "bublaninka" a určitě se povede ;)

      Vymazat
  2. To já mám zase radši menší lívanečky, než velké palačinky. A rajčátka pěstuju, neboj, mám asi tak dvě vany..:D

    OdpovědětVymazat