čtvrtek 1. srpna 2013

( . ) ( . )

Miluju závorky!

To nejsou prsa! Ale oči! Fakt!

Jop, píšu diplomku a nechce se mi, tak dělám kravinky...

A vůbec, kdo říkal, že každý příspěvek musí o něčem být? 

Či snad být prudce inteligentní a zamýšlející se?

Hmmm... Teď to vyznělo, jak kdyby snad takové moje příspěvky byly.

Nebo jak kdybych si to snad doteď o nich myslela...

A jsou?

NEJSOU!

Jsem blondýna a jsem rebel!

Miluju svou růžovou kabelku a nechápu, proč se musel Jack utopit a Rose zachránit...?!

Chci zase červený diplom a koukat na to, jak je na mě můj taťka pyšný!

A všem chlapům natřít pr...ale jooo...prdel!

Rostou mi první rajčátka! A víte, co to znamená?

Jak jsem slíbila, musím zasadit dýni!

Teď už jen zjistit, jak na to... Rady? Tipy? Triky?

Miluju svůj blog!

(A to není všechno! Pokračování příště... Nejásejte tolik!)

7 komentářů:

  1. Napadla mě prsa! ;-)

    Rajčátka už mi dokonce na balkoně začínají červenat.

    Chvilku si odpočiň a ono to pak půjde!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně ještě nee, ale každou chvilku začnou :)
      Vím, vím, důležité je to nelámat přes koleno a když to nejde, tak to nejde a půjde jindy :)

      Vymazat
  2. Ty jsi můj živel, tvoje články srší pozitivem, jsi skvělá, proto tě mám tak ráda! :)
    A to cosi, co jsi pekla v minulém článku mě dostalo, hlavně název, ale věřím, že to je mňamˇmnam :):D

    OdpovědětVymazat
  3. :D :D :D :D :D :D DIplomka, diplomka :D

    OdpovědětVymazat