čtvrtek 11. července 2013

Nic nevidím, růžová blondýna a ovocný crumble

Mám tak unavené oči, až se mi mlží kontaktní čočky a nic moc nevidím, takže pokud snad něco nebude dávat smysl, někde chybět nějaké písmenko tak... to je celkem blbé...

Fajný podvečer!

Uaaaa!! (Nevztekám se, pouze zívám...) Dneska mi ten den přijde takový nějaký únavný a unavený a líný a vůbec. Nevím co by, tak něco dělám, pak nedělám, chci dělat, ale pak se mi nechce... Původně se mi dneska ani nic psát nechtělo, ale teď se mi nějak zachtělo. Ne, jako obvykle zase kecám (nepřestanu s tím) a jen se opět musím něčím pochlubit. (Znova jsem byla v kuchyni enormně produktivní a taky jsem si udělala radost... Za "vysvědčení"...?)

Btw. zrovna jsem snědla asi půl kilo Jihočeského jogurtu! Ten je tááááááááááák výýýýýýborný! Znáte? Neznáte? Zkuste! Ta kyselkavá chuť a ta hustota je fascinující! (Ano, i jídlo mě dokáže fascinovat.) Vyfotila bych Vám ho, ale strašně se mi nechce vstávat a jít do kuchyně. (A pořád nic nevidím.)
Jo a přesně tyto zpracovává moje spokojené brůško (něco jako vrrr, žbluňk, glo...).


Dopoledne na mě šla letní únava a tak se mi zavíraly očka, že jsem na chvilinečku schrupla a chrupkala bych nejspíš dlooouho (celý den!), kdyby mi u hlavy nezačal zvonit telefon! Grrrr! (Už vím, proč mám 350 dní v roce vypnuté zvonění.) Ale na druhou stranu, dobrá zpráva! Borec z PPL mi konečně dovezl...pozor, teď to přijde...fanfáry, prosím... Moji první žůžovou kabelku! Božíčku!! Tak a teď už i já budu typická blondýna s růžovou kabelkou! Uiiii!! Ne, dost, stačí, už jsem trapná, prostě se mi líbila. (Nejsem šílený fanatik růžové.) A navíc nebudu jen tak ledajaká blondýna s růžovou kabelkou, já budu výjimečná! (Jako vždy!) Já si totiž na ni dám svoji dokonalou placku! Ha! To se jen tak nevidí! (Btw. MILUJU SW!)


Jo a taky mám pro Vás pořád připravený ten mega super těžký recept na skořicové šnečky, ale zase tu napíšu ultra fajný jednoduchý recept na ovocný crumble (aneb ano, opět jsem dost opožděná a všichni už máte za sebou 389 tisíc upečených crublů). No co! Crumble jsem už sice jednou dělala, ale byl takový divný, nevýrazný, ale dneska, dneska to bylo něco skvělého (nj, zdokonaluju se! Jamie, Gordone, Nigello, bojte se mě!! Uaaaa!!) A jelikož jsem se nemohla rozhodnout, jakou drobenku na mango a jahůdky (dokonalá kombinace!) udělám, tak byla půlka normální máslová a druhá kokosová!


Varuji Vás! Pokud chcete vyzkoušet tento recept, tak počítejte s tím, že Vám zabere několik hodin, spíš víc jak půl dne!

Na normální máslovou drobenku jsem použila: 
  • 1 lžíci celých (ovesných, špaldových) vloček
  • 1 lžíci špaldové mouky
  • 1 lžičku třtinového cukru
  • 1 lžičku (vrchovatou) másla 
A na kokosovou:
  • 1 lžíci celých (ovesných, špaldových) vloček
  • 1 lžíci špaldové mouky
  • 1 lžičku třtinového cukru
  • 1 lžičku kokosu
  • 1 lžičku (vrchovatou) kokosového oleje 
Ingredience jsem hrozně složitě sesypala do kupy, prsty vytvořila drobenky a posypala jimi ovoce v zapékací misce (kterou jsem koupila v levných knihách...?!). Tu jsem vložila do trouby vyhřáté na 175 - 200 °C a pekla asi půl hodinky. Pak jsem cruble vytáhla a asi 10 minut stála s čumákem ve vzdálenosti 5 cm od drobenky a nasávala tu božskou vůni! (Vůbec nemám spálený rypáček.)

Jo a to spojení křupavoučké drobenky se šťávou z ovoce je legend...wait for it...dary! Legendary! (Ne, prostě jsem si to nemohla odpustit!)


Výborná svačka! Zkuste!

Pěkný večer, dobrou noc a fajné sny!

Blondy

20 komentářů:

  1. To s těma čočkama je mi velmi známé a spací den jsem měla včera :D Prostě jsem to ve dvě zalomila a vzbudila s v pět :D A crumble jsem ještě nikdy nezkoušela, takže se nechám inspirovat ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A jak tak koukám ven, tak to dneska vypadá opět na další spací den :D
      Určitě vyzkoušej ;)

      Vymazat
  2. Čočky se mi mlží pořád, šílené :D Jihočeský jogurt ve skle miluju, ale ta cena mě vždycky srazí, holt jednou za čas si ho dopřeju, ale na každodenní mlsání to teda není :D a nic si z toho nedělej, crumble jsem nedělala nikdy :D (ani nebudu, tvoje mikrovlnková buchta mě uspokojí do konce života :D)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sohlasím, na každý den to není no, stejně jako můj milovaný kozí :( :D
      Jeeežiš, to jsem tak ráda, že ta moje buchta má takový úspěch :D By mě zajímalo, kdy se ji přejíš a budeš mě proklínat :P :D

      Vymazat
    2. Nikdy! :D Dneska jsem byla cvičit, takže jsem si udělala jako svačinu lehké smoothie, ale zítra mě čeká zase tvoje buchetka <3 Včera jsem ji dělala s rybízem, zítra bude s malinami jako originál! :D

      Vymazat
    3. A já si dneska koupím borůvky a nebo jahody! Jooo! Viva la buchetka! :D

      Vymazat
    4. No jahody jsem měla doma taky, ale pouští při zahřátí dost vody a bála jsem se, že by to bylo moc rozteklé...ale zkusit to minimálně můžeš a podej zprávu! :D

      Vymazat
    5. Takže kvůli dnešní snídáni jsem zase hřešila a kradla :D ale můžu Ti říct, že klidně a s radostí za to do pekla půjdu, bo kombinace jahod a malina a vanilky je prostě PEKELNĚ DOKONALÁ!! Uaaaa!! :D

      Vymazat
    6. Povedl se jo? :D Já už všechny jahody spotřebovala do dnešní poslední čerstvojahodové kaše, už mám jahody jenom v mrazáku (zabírají asi půlku celého objemu :D) Zrovna jsem dojedla malinovou buchetku a nemám slov <3

      Vymazat
  3. unavený den, bodejď by ne, to je počasí zas!
    půl kilo jogurtu? já právě snědla půlku čokolády:D a bříško mě pěkně bolí! (bylo to po vydatné véče)
    blondýna s růžovou kabelkou, to snad ne!:P

    OdpovědětVymazat
  4. Ooo mňam mňam mňam, crumble jsem dělala jen jablečný se skořicí a vlašáky a ještě jsem do drobenky přidávala med. Ale ten tvůůůj, ten vypadá tak úžasně :), kombinace manga a jahod musí být skvostná, asi si zítra taky nějaký upeču :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji! :) Na ten Tvůj jsem u Tebe taky koukala a vypadal dost dobře :) Tak dej vědět, jaký sis dělala dneska :P :)

      Vymazat
  5. Ja mám také unavené dni 365 krát do roka :D
    Závidím placku, ja tiež strašne zbožňujem SW, respektíve sci-fi obecne.
    Tá zapekacia miska je celkom rozkošná, tiež mám zálusk nakupovať riady v Levných knihách :D
    A ten jihočeský jogurt už musím vyskúšať keď ho všetci naokolo toľko vychvaľujete..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D Tak jednou za 4 roky si můžeš užít aspoň jeden neúnavný den a být naprosto akční :D
      V levných knihách se dá někdy narazit na opravdu dobré věci a za málo peněz :)
      A jogurt vyzkoušej, je sice trošku dražší, ale za tu cenu fakt výborný! :)

      Vymazat
  6. crumble musel být skvělý :-) Já se budu opičit a také si ho udělám :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Byl skvělý! :) Pak dej vědět, jaký byl ten Tvůj! :P

      Vymazat
  7. já si ji koupila zlevněnou, nevim, jestli bych si ji koupila za plnou částku. Nebo zkus bazary. Tu jógu zkusím, díky za tip. A ta bych si dala jihočesej jogurt, ale musim omezovat mléčný, mám na ně nesnášenlivost a hned se nafouknu jako balon.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Právě, že za plnou částku se mi ji též kupovat nechce, takže ještě kouknu po slevách, díky :)
      Tak to Ti nezávidím, já bych to bez mléčných výrobků asi nevydržela :/

      Vymazat
  8. zvláštní taky jsem včera usla :D
    ten jihočeský jogurt naprosto miluju, takže se ti vůbec nedivím !:D

    OdpovědětVymazat