neděle 23. června 2013

Z mého jídelníčku (4)

Fajnou neděli Všem!

Tady chčije a chčije... Ale nevadí, už to bylo potřeba. Jak u Vás?

Dneska mám takový pohodový den. Pořád aktivované jedno velké OFF (bude ještě dlouho). Jeeeežiš, to je paráda konečně nemyslet! Takže pokud Vám něco z toho, co píšu, nebude dávat smysl, tak víte, odkud vítr vane. 
Ráno jsem si užila svoji milovanou jógu, pak procházku na sluníčku se svou zlatou-blonďatou a teď relax v posteli. Uiiiii... Co Vy?

Dneska zase něco malinko z mého jídelníčku, tedy hlavně nějaké ty snídaně, obědy a pečená dobrota na závěr.

Rýžovo-ovesná kaše s mraženým lesním ovocem, nasekanými pekanovými ořechy a bílým jogurtem.


 Včerejší "hrachovka" s bílým jogurtem, jahodami, banánem a arašídovým máslem.


Pečená banánová "kaše" (půl banánu, vejce, jemné vločky, trošku mléka - rozmíchat na pánvi) přelitá bílým jogurtem, s opraženými slunečnicovými semínky a jahodami


Obří (fakt to byl macek) kokosový lívanec (lžíce kokosu, 3 lžíce jemných vloček, vajíčko, trošku mléka, med, prášek do pečiva) politý borůvkovým jogurtem, s mangem, mraženými borůvkami, jahodami a arašídovým máslem. Psycho kombinace všeho, ale ve výsledku dokonalost!


Jinak jahody prostě vedou! Pořád jich nejsem přejezená, takže chci další, další, další!!! Mňam!

A dále dva výborné obídky.

Grilovaný špalíček krůtího prsa ve slanince, rýže, vařená mrkev a celer, salát z pekingského zelí a kedlubny.


Moje oblíbené kuřecí stehýnko pečené s olivami, restovaná cuketa, dýně, kukuřice a rýžové nudle.


Samozřejmě nesmí chybět pečená zeleninka, tentokrát lilek a dýně (mhmmmmmm)!


A co buchta s broskvemi a drobenkou, daly byste si? Nebo nějakou jinou pečenou dobrotu?


Pekly jste něco fajného o víkendu? Všechno sem!

Blondy

P.S. Už nechčije... Už je zase kráááásně, není dusno a dá se po týdnu normálně dýchat! Jupí jou!

12 komentářů:

  1. fajnou joo? tak jo! ahoj:-* tu sice nechčije, ale taky se zatahuje, krásně fouká
    jedno velké OFF praktikuju už delší dobu :D:D až se stydím! (možná)
    ten obří lívanec je úžasný :) a "psychokombinace" miluju :D zas to tvé kuře! ah:) ale dýně a já si nerozumíme.. a to si piš, že bych si tu buchtu dala! :D já pekla kukuřičný koláč :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. a tři druhy muffinů :D a pak hlavní jídla nepečený:D

      Vymazat
    2. já peču a vařím jenom pro sebe, když vyloženě neřeknou, že chtějí taky :) a ještě něco: už jsem to snědla

      Vymazat
  2. Máš to moc krásné. :))
    Hlavně ty kašičky, ach! ♥

    OdpovědětVymazat
  3. hrachová kašička vypadá moc zajímavě! ještě jsem takovéhle netradiční vločky nezkoušela, stydím se :D buchtu bych si dala hned, a tvoje restovaná zelenina je krásně pestrá! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nemáš za co, já toho taky ještě tolik nezkusila :D ale všechno mám v plánu! :D
      Děkuji! Já miluju taková barevná jídla, bo mi přijdou veselá a je na ně krása pohledět :D

      Vymazat
  4. Jedno obrovské MŇAM! :D Ten lívanec máš krásně ozdobený :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, též se mi moc líbil :) Až mi ho bylo líto sníst, ale byl skvělý! :D

      Vymazat
  5. Tak ten lívanec vypadá víc než skvěle :) A jahod se podle mě přejíst nedá, musím si je pořádně užít! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji! :) A přesně tak! Dokud jsou, tak zpracovávat ve velkém! :D

      Vymazat