pondělí 17. června 2013

Úplně první prázdná...!

Krásný tropický den!

Kdo nevyužil tohoto počasí pro nějaký fajný cyklovýlet, tak je MOULA! 
Kdo jste využili, tak snad jste se NAMAZALI!
Kdo jste se nenamazali, tak Vám přeju příjemnou noc se SPÁLENINAMI! (Já si to zažila ve čtvrtek...ou...)

Dneska ráno se mi staly dvě velké věci. Jedna strašně moc nepříjemná, ale naštěstí přišla druhá příjemná, která tu první skoro vykompenzovala. Skoro!

DOŠLO MI CRUNCHY ARAŠÍDOVÉ MÁSLO Z M&S!! (Ano, jednou se z toho arašídového másla a M&S potento...). Takže tady je moje úplně první prázdná sklenice od arašídového másla (mě už jen ten pohled tak bolí...prázdná). 


Taková nemilá ranní okolnost si žádala pořádnou kompenzaci a navíc, ve skleničce byl ještě žďibec másla, jež nesmělo přijít nazmar! Tak jsem se inspirovala u Lucie a udělala si snídani přímo do skleničky.
Uvařila jsem si ovesno-rýžovou kaši a půlku šoupla na dno skleničky, na ni vrstvu nakrájeného manga, jahodového jogurtu, pražených mandlových plátků, pak přišla na řadu druhá půlka kašičky a samozřejmě v "jahodové" sezoně určitě nesměly ony červené slasti chybět ani v mé snídani, potom ještě vrstva jogurtu a jako dokonalá tečka ještě pražené mandle.


Skoro mi to z té skleničky přetékalo (měli by dělat větší...to by i to arašídové máslo déle vydrželo...i když...), ale naštěstí i při zaboření lžičky, ta kupa vše ustála a bylo to ÚŽASNÉ!! Mango, jahody, mandle... Litovala jsem, že nemám jazyk jako moje fenka a nemůžu tu skleníčku pořádně vyleštit. Ještě teď si utírám slinu.

Co dobrého jste snídali Vy?

Pěkný zbytek dne a běžte ven!

Blondy

6 komentářů:

  1. je tam božsky co? ahooj!:)
    jsem moula - mám nepojízdné kolo :( ve čtyři jsem přijela ze školy, zacvičila si, teď si dala sprchu a už jen veget!:D
    já už mám prázdné dvě, cha!:D ale ta snídaně musela být eňoňůůňo

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Naprosto skvěle! :)
      Jakto? A opravit by nešlo? :) Ale po náročném dni Ti veget taky schvaluju :P
      Dva dny a budu mít prázdné taky dvě! :) teda :((((( :D

      Vymazat
  2. No tak ta snídaně musela být božšká, úplně to cítííím :D Krásně zralé mango, jogurt, kašička, máslíčko a plátky mandlí. Jsi kouzelnice :D
    Jinak spálená trochu jsem, ale ne z cyklovýletu, ale ze závodů. Celý den na sluníčko udělal své a moc příjemné to není, no :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Byla! A ještě když jsem zabořila lžičku přes všechny vrstvy! Paráda :)
      Děkuji, ale kouzelnice budu, až vymyslím něco úplně mega super originálního :D zatím jste ě všechny ve všem předběhly :D
      Ou... vím, jak se asi cítíš... To chce vééélkou dávku panthenolu :D

      Vymazat
  3. :D já se naštěstí namazala, spálená nejsem, ale opálená docela dost- hlavně ruce :D zase vypadám vtipně.
    snídaně musela být boží :) Já měla bublaninu (až se to stydím napsat :D) a misku ovoce- ananas a jahůdky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Po dnešku nejspíš vypadam stejně vtipně :D Krásně vypálený nátělník a třičtvrťáky :D
      Jeee, bublanina a ovoce! :) To musela být taky parádní snídaně :)

      Vymazat