sobota 22. června 2013

Sobotní ráno...

Pěkné ráno!

Vstávat a cvičit!

Tak upřímně, já už mám odcvičeno na několik dní dopředu. Ten "tělocvik", co jsem prováděla celou noc, už nechci dlouho zažít! 
To si tak fajně usnu na břichu, jak malé mimino (určitě to znáte), jenže to by nebylo to pravé léto, aby toho nevyužila grupa rozzuřených komárů a nevyřádila se mi na zádech. Jééééžíš, to zas tak strašně svědilo!! Takhle jsem ruce nekroutila už dlouho. No, možná jen když se snažím sama si namazat záda (taky "fajná" rozcvička).

Probudila jsem se totálně nevyspaná, takže probdělá noc si opět žádala kompenzaci ve formě výborné snídaně (u mě naprosto typické).

Na nějakém blogu byla zmínka o hrachových vločkách a celkem mě zajímalo, o co jde. Včera v Globusu jsem na ně narazila.


Rychlé zahuštění, příloha nebo kaše hotová za 3 minutky a jedná se čistě jen o lisované kuličky žlutého hrachu (strááášně zdravé), no nekupte to! 
Dneska ráno  jsem vyzkoušela tu třetí variantu (když jsem usla jak mimino, tak aji snídani jak mimino). Smíchala jsem je s ovesnými vločkami, špetkou soli a medem a povařila. Ale ve výsledku to nebyla jen tak obyčejná hrachovo-ovesná kaše, byla speciální! Našla jsem ještě zbytky lískových oříšků, slunečnicových semínek a cornflakes v jogurtu, které jsem nasekala a na úplná závěr do kaše přisypala. (Moc se mám ráda a musím se rozmazlit.)


Jogurt se roztekl a kaši naprosto skvěle ochutil...a ty kousky ořechů...


A na konec už stačil přidat jen bílý jogurt, banán, čerstvé slaďoučké jahody a arašídové máslo. Skvělá kombinace! Závidíte? Co jste snídaly Vy? 


Tuto snídani jsem si vychutnávala po malých lžičkách asi třičtvrtě hodiny. Nj, prostě jsem si ji užívala.

Jinak hrachové vločky na sladko nejsou vůbec špatné. A jako příloha k masíčku taky nebudou špatné. Pokud máte rádi hrách, tak určitě vyzkoušejte. 

Zrovna jdu vytáhnout z trouby čerstvě upečenou buchtu s broskvemi. Voní to tady božsky! (Už se mi sbíhají sliny...)

Mějte se krásně a užijte si volnou sobotu!

Blondy

5 komentářů:

  1. krásný den! tvé motto je supr :P ovšem komáři ne-e!
    hrachové vločky byly u mě :P a maj takovou zajímavou chuť co? máš to krásný!
    já dneska snídala ovesnou čokoládovou s ostružinami :) a dala bych si tu buchtu ty jo! broskve, mňam :)

    OdpovědětVymazat
  2. O hrachových vločkách jsem ještě neslyšela, musím je otestovat :)
    No a tvá snídaně vypadá opravdu božsky!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji a taky božská byla! :) Určitě vyzkoušej ;)

      Vymazat